• Hoe het werkt
  • Klant worden
    • Local2Local voor zakelijke klanten
    • Local2Local voor boeren
    • Local2Local voor collectieven
  • Onze regio’s
  • Over ons
    • Visie en missie
    • Organisatie
    • Partners
    • Utrecht Food Freedom
    • Taskforce Korte Keten
    • Smartchain
  • Bestellen
  • Nieuws
  • Talents
  • Let’s Get Local
  • Contact
Local2Local Local2Local
  • Hoe het werkt
  • Klant worden
    • Local2Local voor zakelijke klanten
    • Local2Local voor boeren
    • Local2Local voor collectieven
  • Onze regio’s
  • Over ons
    • Visie en missie
    • Organisatie
    • Partners
    • Utrecht Food Freedom
    • Taskforce Korte Keten
    • Smartchain
  • Bestellen
  • Nieuws
  • Talents
  • Let’s Get Local
  • Contact
Local2Local
Home / Events / Hoe de voedseltransitie de transitie in de reisbranche kan versterken

Hoe de voedseltransitie de transitie in de reisbranche kan versterken

Hoe de voedseltransitie de transitie in de reisbranche kan versterken

Mark Frederiks van Local2Local kreeg tijdens de online editie van het Travel Congress 2022 (Vakantiebeurs 2022 was geannuleerd) op 10 januari j.l. het podium om zijn inzichten te delen over hoe de voedseltransitie de transitie in de reisbranche kan versterken.

  • Activatie robuuste korte keten in de MRA : Mark Frederiks
    Previous BerichtActivatie robuuste korte keten in de MRA : Mark Frederiks
  • Next BerichtLet's Get Local : Eurest gaat voor Texelse kringloop-erwten!
    Activatie robuuste korte keten in de MRA : Mark Frederiks

Local2local

Bestellen
Hoe het werkt
Klant worden
Onze regio’s
Over ons
Nieuws
Contact

Klant worden

Supermarkten
Zorginstellingen
Kennisinstellingen
Voor medewerkers
Horeca
Catering
Boodschappen op het werk
Particulieren

Contact

Local2Local BV
Fort bij ’t Hemeltje
Fortweg 9
3992 LX Houten
klantenservice@local2local.nl

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

© 2020 Local2local B.V. – Privacyverklaring – Algemene voorwaarden

Local2local_icon

 – Partners –

            EU4Advice

Copy

 

Reacties laden....